H
E
L
L
O
G
O
O
D
B
Y
E

Entry penghabisan Tuesday, December 13

Assalamualaikum. It has been a long time kan? Aku nak delete blog. Nak start a new life. Ewah konon macam retis lah gitu bak kata Anis. Tapi memang, aku nak delete. Dah lama niat tu ada. Tapi asyik bertangguh. Aku sayang blog ni. Juga pengikut yang setia dekat blog ni walau followers tak sebanyak blog femes di luar sana. Terima kasih untuk Anis. Sebab sedia tadah telinga dan mata bila aku ada problems. I owe you big time la sis. I'll be back one day. Aku mesti balik. Tapi bukan sebagai namasayanurliyana lagi. Tukar lah. Kata nak start a new life kan. Eceh. I'm so gonna miss diz blog la. But apa apa pun, do pray for me. Lately ni banyak benda dah jadi. Tapi takpe, biar aku sorang je yang tanggung. Hidup jangan selalu nak bergantung dekat orang. Sayonara blog. Selamat tinggal. I'll be back.



p/s: 22hb ni officially tak ada lagi namasayanurliyana
p/s/s: Baca balik entry2 dulu boleh buat air mata jatuh tanpa di pinta
p/s/s/s: Aku sayang dia
Tuesday, December 13, 2011
All material © Ghost Dream 2011.
Powered by Blogger.
Home
Follow My Blog