H
E
L
L
O
G
O
O
D
B
Y
E

Au'revoir Form 4 Monday, November 14

Lagi berapa hari nak menginjak ke tahun baru
Lagi berapa hari status pelajar Tingkatan 4 akan berubah ke pelajar Tingkatan 5
Lagi berapa hari lagi nak dapat result untuk final exam tahun ni

Sungguh kan rasa macam baru semalam aku berdiri depan kelas 4Sigma kenalkan diri as pelajar yang baru berpindah masuk situ. Rasa macam baru semalam aku peluk Peqa dengan Atie masa hari last aku dekat Maahad. Rasa macam baru semalam je aku dengan Anis bergelak tawa dekat meja merah sebelah kafe cikgu dekat kantin tu. Rasa macam baru semalam aku jumpa Hanan and the gang say goodbye and pergi dari situ. And and rasa macam baru semalam aku jatuh tandas kena jahit padan muka hahhahaha. Masa berlalu dengan cepat tanpa kita sedar. Ya, banyak benda berubah tahun ni. Aku jumpa kawan kawan baru, persekitaran hidup yang baru, dan pengalaman hidup yang baru. Tapi sikap kurang sabar dan baran aku masih tetap melekat dalam diri. I'm trying to change, slowly la kan bak kata orang. Next year Form 5. Next year tahun SPM. Dan hidup bakal jadi sibuk macam tak cukup tanah nak berdiri atas bumi. Aku nak keputusan yang bagus. Aku nak buat mama abah bangga dengan aku. Aku nak capai cita cita aku. Moga dipermudahkan olehNya. Amin.

Kita akan jadi kawan baik. I janji dengan you buku.


P/s: Hari ni SPM start!
Monday, November 14, 2011
All material © Ghost Dream 2011.
Powered by Blogger.
Home
Follow My Blog