H
E
L
L
O
G
O
O
D
B
Y
E

Farewell Thursday, November 10

Kau boleh pergi sekarang. Kau berdua, pergi la.

Kau tak pernah anggap aku kawan, tak pernah anggap aku siapa siapa. Aku tunggu korang, tunggu bila korang nak betulkan balik persahabatan kita tapi nampak macam tak ada apa apa berlaku. Kau berdua still berdua tinggalkan aku yang berharap kita jadi baik macam dulu. Aku ok. Aku terima weh. Tapi rasanya sampai sini je aku sanggup tunggu. Kau berdua boleh move on hidup korang, dan aku pun akan move on hidup aku tanpa korang. Kau berdua boleh bergelak tawa tanpa aku, boleh bergembira tanpa aku. Aku dah cukup penat rasanya. 7 tahun tempoh persahabatan kita bukan sekejap, tapi kalau ni yang korang nak, aku terima aku redha.

Mira,
Ingat tak masa kita darjah 5 dulu? Kau duduk sebelah aku. Kita selalu kena marah dengan Ustazah, kena denda la sebab kita bising. Lepas tu kau pindah Johor tapi kita still keep in touch sampai F2 terputus. Tapi kita jumpa balik masa F3 kan? Kau selalu datang KL jenguk kitaorang, dan kau tak pernah lupa nak datang. Aku rindu kau kawan.

Farah,
Kau kawan yang paling best pernah aku jumpa. Kau selalu ajak aku lepak rumah kau, duduk sana berjam jam sampai bosan, keluar tengok wayang, pergi Mcd, belanja aku. Eh ingat tak dulu, aku selalu tumpang kau kan kalau nak keluar lepak. Tapi lepas tu kau dapat offer masuk Sains Rembau. Kita jarang jumpa tapi kita still contact sebab rumah dekat kan. Dan lepas tu, hubungan kita jadi renggang. Farah, hari tu masa kau datang rumah, bukan aku taknak keluar jumpa kau its just that masa tu aku tak ready, tak tahu nak buat apa tak tahu nak cakap apa. Bodoh kan aku. Farah, apa pun yang pernah jadi antara kita, aku sayang kau forever.


Ini bukan pengakhiran yang aku harapkan.
Thursday, November 10, 2011
All material © Ghost Dream 2011.
Powered by Blogger.
Home
Follow My Blog